ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің Май жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Майская общеобразовательная школа отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области
с. Майское, ул. Ли Ен Бем, 4
8 (71436) 2-71-79
maitrn@mailin-roo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің Май жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Майская общеобразовательная школа отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының" Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің Май жалпы білім беретін мектебі " КММ бос және уақытша бос лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

* бастауыш сынып мұғалімі (1 ставка)
Коммуналдық мемлекеттік мекеменің мекенжайы: 111705, Қостанай облысы, Бейімбет Майлин ауданы, Майское ауылы, Ли Ен Бем көшесі, 4 үй

Бастауыш сынып мұғалімі

Конкурсқа қатысу туралы өтінішке қоса берілетін құжаттардың тізбесі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам 7 жұмыс күні ішінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жібереді:

1) "білім беру ұйымдарының педагогтері, басшылары мен педагогтері лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 тамыздағы № 57 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19136 тіркелген) 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса беріліп отырған құжаттардың тізбесін көрсете отырып, жұмысқа қабылдау туралы өтініш; 
2) жеке басын куәландыратын құжат; 
3) Білім туралы құжаттың көшірмесі; 
4) цифрлық құжаттар сервисінен еңбек кітапшасын немесе кадр анықтамасының электрондық көшірмесін e-gov.kz (жұмыс өтілі бар адамдар үшін); 
5) біліктілігін растайтын құжат;

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21759 болып тіркелген);

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ҰБТ)немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатын беру туралы куәлік (бар болса);

10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 тамыздағы № 57 бұйрығына 11-қосымшаға сәйкес жасалған (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19136 тіркелген) педагогтің бос орнына немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар мына мекенжайға жіберіледі: Қостанай облысы, Бейімбет Майлин ауданы, Майское ауылы, Ли Әли Бем көшесі, 4-үй немесе Мемлекеттік корпорация арқылы. * Байланыс телефондары: * 87143621719, пошта Бұл электронды пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Көру үшін сіздің браузеріңізде JavaScript қосулы тұруы тиіс. ақпаратты нақтылау үшін.

Бастауыш сынып мұғалімі

  1. Лауазымдық міндеттері:
    мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

    білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді;

    білім алушыда педагогке құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтің аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы үндеу немесе "мұғалім/мұғалім"тікелей үндеуі арқылы іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

    білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

    пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлімге жиынтық бағалау және тоқсанға жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

    бөлім үшін жиынтық бағалау және жиынтық бағалау қорытындылары бойынша талдау жүргізеді

   

білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелі-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оларды оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асыруды қамтамасыз етеді;

білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерделейді;

инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттілігін ескере отырып оқу бағдарламаларын бейімдейді;

арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады;

Қашықтықтан оқу сабақтарын ұйымдастырады

ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;

ата-аналарға кеңес береді;

кәсіби құзыреттілікті арттырады;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін сақтайды;

білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

  1. Білуі керек:
    Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының заңдары, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және бағыттарды айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер білім беруді дамыту перспективалары;

    оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұны;

    Педагогика және психология;

    пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

    педагогикалық этика нормалары;

    оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

    құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

    еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.

    Біліктілікке қойылатын талаптар:
    тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс өтіліне талаптар қойылмай педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныбы бар орта мектепті бітіргені туралы құжат;

    және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

    және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі-5 жыл

  1. Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
    1)"педагог":

    оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін білуге тиіс;

    білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

    білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

    білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

    білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

    кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады;

      2) "педагог-модератор":

"педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаздар болуы немесе қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы тиіс;

      3) "педагог-сарапшы":

бұдан басқа, "педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келу:

ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;

кәсіби дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: білім беру ұйымы деңгейіндегі өз әріптестері мен әріптестері;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, облыс деңгейінде жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе кәсіби шеберлік конкурсының жеңімпазы немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

облыстың, елдің теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтарды дайындау (Бар болса);

      4)

"педагог-зерттеуші":

"Педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

облыс, республикалық маңызы бар қалалар мен Астана, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін)тәжірибе жинақталсын;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе кәсіби шеберлік конкурсының жеңімпазы немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

"Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (бар болса);

тәлімгерлікті және сындарлы түрде жүзеге асыру  

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім мазмұнын сараптаудың республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі-білім мазмұнын сараптаудың республикалық ғылыми-практикалық орталығы) "сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу - әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (Бар болса) жанындағы ұсынылған РУМС (бұдан әрі-ЖКО);

білім беру порталдарында орналастырылған еліміздің, Облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау (Бар болса);

интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

      5) "педагог-шебер":

"педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:

Ы атындағы ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК мақұлдаған авторлық бағдарламаның болуы. Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болып табылсын немесе ЖКО жанындағы РМК-ға ұсынылсын немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кірсін.немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болып табылады;

республикалық немесе халықаралық кәсіби конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылсын немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындасын;

"Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (бар болса);

интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

облыс, республика деңгейінде (бар болса)тәлімгерлікті жүзеге асырады және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды;

республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығының "сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың немесе ЖКО кезінде ұсынылған РОӘК (бар болса)құрамына кіру;

республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) еліміздің, Облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне -, телесабақтар дайындау.

© 2024. Все права защищены.