Мектепке алғашқы қадам — әр баланың өміріндегі ерекше кезең. Оны барынша жайлы өткізу үшін мектептің педагог-психологы бірінші сынып оқушыларын бейімделу процесінде психологиялық қолдау көрсетеді.
Бақылау жүргізіледі, алаңдаушылық деңгейі мен мотивациясы диагностикаланады, сондай-ақ қатынас немесе оқу барысында қиындықтар туындайтын балалармен жеке әңгімелер өткізіледі.
Сабақтар барысында балалар өз эмоцияларын білдіруді, басқа адамдардың сезімдерін түсінуді, мектептегі өмір ережелерімен танысуды және өздеріне деген сенімділікті дамытуды үйренеді. Психолог «Үйшік», «Мен және менің сыныбым», «Менің көңіл-күйім» арт-терапиялық әдістемелерін қолданады.
Мұғалімдер, ата-аналар және психолог бірлескен жұмысының арқасында, көптеген бірінші сынып оқушылары бейімделу кезеңін сәтті жеңіп шығып, сенімді, белсенді болып, мектепке қуана барады.






