Мектепке бару – балалар өміріндегі әлеуметтік, психологиялық және физиологиялық тұрғыдан ең қиын және шешуші сәттердің бірі. Алғашқы күннен бастап мектеп балаға бірқатар міндеттер қояды. Ол оқу іс-әрекетін табысты меңгеруі, мектептегі мінез-құлық нормаларын меңгеруі, сынып ұжымына қосылуы, ой еңбегі мен режимінің жаңа жағдайларына бейімделуі қажет.
Баланың мектепке бейімделуі оның отбасы оқуға неғұрлым белсенді түрде тартылған сайын табысты болады. Бірінші сынып оқушыларының мектептегі оқуға бейімделуінің қолайлы ағымын қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасау мақсатында мектептің бастауыш деңгейінде бірінші сынып оқушыларының оқуға бейімделу үдерісіне зерттеу жүргізілуде.